Smutek i łzy vol.3


Trzecia odsłona cyklu. Wymęczony ciężkim zapaleniem gardła nabrałem niemożliwej do okiełznania chęci zrobienia jeszcze kilku zdjęć. Gdzieś, z tyłu głowy czuję, że nie trafiłem jeszcze na ten jeden kadr spinający wszystko w jedną całość. Wysoka gorączka spowodowała, że postanowiłem zagłębić się w sztukę alchemii fotografii i odnaleźć kamień filozoficzny, który zamieni wszystko w złoto. Miejmy nadzieję, że to przejdzie. Z drugiej zaś strony to czego właśnie szukam to nic innego jak alchemiczna kwintesencja = quinte_sentia = piąty element. Historia uczy, że nie znajdę ale czy to miałoby mnie powstrzymać?

Tymczasem pozwoliłem sobie na pewną dowolność, w traktowaniu pierwotnego tematu - co będzie widać na załączonych zdjęciach.

Podobne

0 komentarze

Flickr Images

Popular Posts

Flickr Images